Οι συχνές ερωτήσεις καλύπτουν ερωτήματα που αφορούν την εφαρμογή Epsilon Smart. Σε περίπτωση που δεν βρείτε το ερώτημα ή την απάντηση που επιθυμείτε κάντε κλικ στο κουμπί "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ" για να εξυπηρετηθείτε.
Τα δεδομένα βρίσκονται στη online βάση δεδομένων Microsoft Azure και είναι ασφαλή με την εγγύηση που προσφέρει η Microsoft.
Υπάρχει αμφίδρομη σύνδεση με το λογιστικό γραφείο. Το λογιστικό πρόγραμμα μπορεί στείλει τους συναλλασσόμενους της εταιρείας στην εφαρμογή Smart και το Smart μπορεί να ενημερώσει το λογιστικό πρόγραμμα online με τις κινήσεις που καταχωρούνται.
Ναι. Μπορείτε να συνδέεστε από παντού εφόσον υπάρχει ίντερνετ.
Υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης ή έκδοσης πιστωτικού κατόπιν συνεννόησης με το λογιστή σας.
Ναι. Υπάρχει έτοιμη φόρμα παραστατικού Invoice
Όχι. Υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης απεριόριστων υποκαταστημάτων (προσθέτοντας το module υποκαταστήματα)
Όχι. Το ξένο νόμισμα καλύπτεται από άλλες εμπορικές εφαρμογές της Epsilonnet. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το εμπορικό τμήμα.
Περιλαμβάνει τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα υποστήριξης του Epsilon Smart (καθημερινά 9:00-19:0 και Σάββατο 9:00-14:00) για θέματα και απορίες χρηστικότητας της εφαρμογής.
Η επιλογή συνδρομής διαφοροποιείται αναλόγως τα παραστατικά που εκδίδετε και τη δραστηριότητά σας. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε ανατρέξετε στην ενότητα Συνδρομές και εξειδικευμένοι κλάδοι.
Όχι το έτος προστίθεται στη λήξη του δοκιμαστικού μήνα.
Όχι. Μετά την πάροδο 3 μηνών θα δεδομένα σας διαγράφονται, λόγω δέσμευσης χώρου στο cloud και GDPR.